søndag 13. februar 2011

Billig vinterkamo til våpen.

Æ e jo tellhænger av bellie,men bra løysinge såm man aillerhellst kan lage sjøl.
Å vinterkamo på våpen finnes det garantert mange måta å lag på.
Det e jo en del firma såm sælg div rulla me førskjellie mønster på nætt. Me prisa fra 199.- å opp.
Et parr eksæmpel her:
Jakfall har en te 199.-,men te gjænnjeld i mange forskjelli mønster: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26583717
Sikker superbra,men den har æ ikke teste..dels pga pris,å dels pga æ fant ut det må finnes belliare måta å jør det på.
Her tellsvaranes fra ABC fritid,men te 299.-: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26803566
Å æ har jo sjøl vært borti sånn type bandasje..såm blei brukt på hunden min da han knækkte foten..men i rød,blå og lila.
Så æ tænkt at apoteket måtte da ha sånnt. Va innom apoteket på Setermoen,men dæm had den i lilla,rød og blå. Kanske ikke di heilt gunstie fargen før vinterkamo. Så da va det å søke litt på nætt.
Kåm åver detta firmaet: http://www.forstehjelper.no/
Å dem hadde dette produktet: http://www.forstehjelper.no/shop/forstehjelpsutstyr/elastiske-bind/klinifix-cohensive-selvheftende-bandasje.html
Men kikka litt på hjemmesidene demmes,å så at porto var 100.-
Dette synst jeg var dyrt når denne kunne sendes i en konvolutt.
Så jeg tok en tlf til firmae,å snakket med en hyggelig fyr,å førklarte ka æ sku ha,å te kordan bruk den va tænkt,men at portoen dæmmes va svindyr.
Han førsto mitt problem,å synest min i det va go. Så vi bei eni om at æ sku åverføre kr.52.- ink porto og mva,så heiv han den i posten. 2 daga seinar så va den her,å under vil dåkker se resultatet. Æ bestillte den såm va 8 cm brei. 1 rull holdt akkorat te salongen,så sku æ ha jort det me min 308,så sku æ had 2 rulla. Vil anbefale at man event bestille 2 stk.
Fikk en deal på at vest det va fleire som ville ha 1 eller 2 stk,så ta kontakt med firmaet på tlf: 32699001, å spørr etter en Hegge. Så årdna detta sæ før en meget rimeli pænge.
Utgangspunktet..min CZ 455 22lr.

Å 1 stk slik..kan brukes fleir gang,å e sjølhæftanes..uten lime/tape.


Å her ser man resultatet..fram me svart sprit-tusj å lag det mønstret man sjøl ønska.

Kvit isolasjonstape fra Rema e lagt på ..just in case. Bedre føre var en osv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar