lørdag 12. mars 2011

Ny rev på åten.

I dag skal jeg skrive bokmål,slik at dem fra USA kan åversette via google:-)

I natt klokken 03.40 ble jeg vekket av min driveway patrol.
Stod så opp å gikk ned på badet,å tittet i vinduet. Jeg så ingenting,så jeg åpnet det å tok fram min Marlin XS7. Akkurat i det jeg fikk våpenet i vinduskarmen,så fikk jeg se reven gå opp bakken ved siden av åta,å ble borte. Jeg stod i 5 minutter å ventet på at den skulle komme tilbake,men det skjedde ikke. Det var -21 grader ute,så det ble fort kaldt å stå uten klær. Jeg lukket vinduet å gikk til segns igjenn.
Nå har jeg had rev to netter på rad på åten min.Men ikke fått skutt etter dem. Litt tirlig å konkludere med noe v.d.r Fur-FindeR,men jeg har mine misstanker om at den er grunn til at reven kommer tilbake i området dær åten ligger. Det jeg tror er det mest effektive med bruk av denne lokkeren,er vis du kan sitte å vokte på åten hele natten. Da det ser ut til at reven er veldig så skeptisk til dette,å går rundt åten,å ikke på.
Lastet ned fra internett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar